nu är den rökta laxen kokt!

GUUD! Jag orkar verkligen inte med männsikor, oftast e de killar..som bara tänker på vad dom själva kan och vill hela tiden! Kan inte bara försöka förstå att det är mkt just nu, så man kan faktiskt inte hitta på nåt just nu..det är för mkt helt enkelt, det är som att dom inte förstår det och bara..."jaja näe men skit i mig då...buuääää!  du vill ju inte träffa mig ändå...skit it då."
JAAAA men fatta!!!! Jag har inte tid just NU! Har inget men personen i fråga att göra överhuvud taget!!!!!!!!!!! HAR HELT ENKELT INTE TIIIID!!!!!! GAAAAH!

Varför e folk sådär? E dom så osäkra på sig själva så dom tar åt sig personligt, eller e de för att dom själva e sånna som hittar på anledningar för att slippa träffa nån så dom tror att alla e så??

DEAR LOOORD!!!!!! Kommer bli galen på allt galet folk!

Har satt i gång med badrumms renoverting iaf, och lilla jag tror ju väldigt gärna på att jag "Kan själv", vilket jag kan...oftast :P men tar åt mig lite mkt så blir det liksom inte så himla bra...
Inget som e fel nu för att ja gjort fel, det e bara för mkt som inte går som jag vill....har ingen bilmaskin så måste  hacka upp tegel i väggen för att rörmokarn ska kunna få in rören. Vilket jag inte räkna med, grannen som bor under mig som jag måste prata med om brunnen i golvet är helt efterbilven/folkskygg så han gick INTE att prata med för fem öre!

Så nu får det bära eller brista! Bilar i golvet i vilket fall som helst! Kommer lägga ut bildbevis på detta sen kan jag säga! haha...ska bila själv....dear lord! Får se om det blir ett fönster ner till grannen! hahaha!

Buut whyyyy??? Nu blev texten skit stor också! Fattar inte hur, kom åt nån knapp, vet inte vilken heller!!

SKIIT!

såå hehe...fixat :P

Nu ska jag  kolla på våra bästa år! haha....

sen blir det till att hacka mer i badrummet...blää...lampan gick sönder också så måste åka till jobbet idag iaf och köpa en ny..orka!

Tänker tänker tänker.....*right here waiting for you*

Puss och goodbye!

Pics på badrummet:


Innan total förstörelse =)


Utblåst, men inte helt :P


Min lajna river loss! Kofoten i högsta hugg!

Hehe...jag river loss :P...snart e vi där ..liite till bara!! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tack!! ladda hem programmet picasa 3 så ska du se att det är smidigt att fixa snygga bilder.

2009-03-06 @ 11:52:17
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0