Kryss...=)

Jaaaa men viisst!

Var på underbar kryssning med Monday Bar i torsdags till fredag! =) Det var sååå underbart roligt! Nästa blir 2 juni..redan taghit ledigt haha :D
Guu så kul det var!

träffa massa roliga folk.... ;)
Man vill liksom inte hem, ville bara åka en gång till när båten var i hamn, allt gick så himmla fort! But whyy??
Ville verkligen inte åka...mys pys ju ;)

Nu e man hemma igen och jobbar och sliter, min bror e med mig på jobbet idag och imorrn, praktik med skolan. =)
Så de e nice =)

hehe skrev inte vem jag åkte med ser jag :P en självklarhet...Laaajnaaa =)
haha, på jobbet kallas vi eneheten..haha..likdana ju =)

och en kompis till lina kom på att vi kan heta Angelina =) Det är ju bådas namn i ett! Väldigt fyndigt!

Här kommer lite pics från dom roligaste 24 timmarna på länge =)

I väntan på att kliva  på...


Nu börjar Partyyt =)



The googgles are on! haha ...


Mmmhmmm!!!


=)=)


Andra outfitten :)


Små lulligt tror jag haha ...;)


Hehe..liite små trött där va??=) på väg hem ...=(


Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh ja vill tillbaka NUUUUUU!!!!!

40 tim kryss om exakt 80 dagar :S



Alldeles för länge kvar.. muuäää!! Då jävlar ska vi röja satan :D



Puss älskar dig min snutt

2009-03-16 @ 16:59:28
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: angie

eeh jaa!!! YEAH!!!

2009-03-16 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0