badrum

Renoveringen fortsätter!

dear lord vilket kaos! Man kan knappt röra sig härinne! Whats up with that!? haha... fuullt med grejjor överallt, har städat lite nu efter snickarna som var här! Så ser lite bättre ut.

Tänker på HAN som sjuttsingen! Why? Frågar HAN Whyyyyy igen!!!???

Ni ska få se lite pics på badrummet och resten av min nu så skitiga lägenhet :S KAAOOS! För den som inte trodde på mig kan ju se vilket kaos det verkligen e, man får inte plats...dear lord allså! hahaha...

På torsdag blire kryss med Lina =) ska bli skönt att komma bort och tänka på annat för ett dygn!
Nästa vecka ska jag jobba dag hela veckan, ska bli nice =) men börjar 6 varje dag, inte lika nice, men slutar tidigt iaf , I like! Ska få gå "civilt" också, slipper ha västen på mig, vi ska bygga om massor så jag ska bara fokusera på det, sköönt...slippa kunderna! =)
(dom kan bli rätt dryga i längden)

Trevlig helg!



Usch...skiit                             Hallen...                             Köket då...:S
     Mitt kök :s blää 

Reglar i tak och alla skivor uppe =)=)=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0