lugna tider...

Jaaaa minst sagt!

Vad gör man? Dear lord!
Jag å lina, sitter här...knaprar nötter..går promenader och äter nyttigt...herregud..vad har hänt :P
He he, men men...snart e det dax ;) Hard trance i sthlm på lördag den 24/1 ...yeaaah =) Ska bli skit kul!!  Jag å Laaaajnaaa :D:D:D:D:D

Gud, sliter i hjäl oss på jobbet ....tänk om ALLA kunde jobba så där..då hade det hänt grejjer :P men men...det är inte så så vi får ta tag i det...vi som får ut nå bra av det i slutändan iaf :D

Nu e det klart! I mars bokar jag biljett för långresa till thailnad/australien =) wiiieee...ska åka själv :) bra för kropp och själ...ha ha...inga problem med att vara själv så det blir kul! Jag fick ledigt från jobbet nämligen så nu e det bara tuta å köra! Äntligen få komma ut och se världen lite :)
Det blir ju inte förns i dec/jan men då har man mkt tid att spara pengar! =)

Jaa...lägger ut lite bilder på vad vi har för oss när vi inte festar...det vill säga...hmm..ja ni ser ju! HAHA!

Nötknaprare deluxe! hahaha!


Lina lagar nyttigt i en alldeles för liten kastrull HAHA :P!


Lina i position i soffan, always and always ;)



Jag i soffan efter duchen...moohohohahahahah ...!!!


Höres!

"Whats up with that?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0