GOTT NYTT

Hej hopp!

Gott nytt år på er alla...=) 2:a januari idag, känns så skönt..man börjar liksom som från början känns det som. En ny fräsh start..det här  året ska innehålla glädje och skratt och så liite bekymmer som möjligt =)  visst finns det alltid bekymmer och tråkigheter, men dom ska inte få ta över...slut med det :D

På måndag e det nyttigt som gäller, som sagt ska vi ju va hotta på trancekryssningen så vi börjar på måndag :P

det är 69 days, 00:57:46 kvar till kryssingen nu ..hehe

ska bli sååå kul!

usch, gick hem från jobbet idag...sjuk och så ont i halsen! men ska jobba helgen iaf...men kände att jag behövde gå hem idag och vila för att orka med hela helgen..
brukar inte gå hem men skulle inte orkat allså, hostade ju galla på folket där inne...hehe usch!

nyårsafton va en rolig kväll! Började med att min kära mor hade en överraskning till hela familjen :D Hon kom och hämtade mig hemma vid 19, sen va vi samlade utanför hemma hos mamma och å dyker VÄRLDENS limmo upp runt hörnet!! Snacka om att jag tjöt av lycka!! HAHA så cool hon e min mamma, så vi gled runt i den 1½ timme ungefär :P inte fel inte fel...hehe..så nu vet jag hur det känns att vara moviestar!  ;) ;)

vi hämtade upp lina hemma hos mig med limmon och sen körde den oss till katta :P va tvungen att ringa till katta och säga att hon skulle gå ut ..hehe

sen va det fest hos katta hela kvällen och natten :P somna väl vid 5 halv sex eller nåt sånt...
hade sån extrem hosta hemma så jag fick kokelana av lina, kanske tog för mkt för jag slockna direkt, hörde inte ens när jag fick medelande (vaknar av att en knappnål faller i golvet annars)...hehe...

jaja sen dagen igår var inte så innehållsrik ..hehe...sov på soffan med lina hela dan :P tog oss upp och laga lite mat en stund, sen la vi oss igen..

nu har jag skrivit mycket! blir bilder för resten!

Puss puss

Jag och min syster Sandra =)


Jag och våra söta hundar :)


HAHA lina försöker med alla medel att få ur det sista ur nässprayen ;)


"Moviestar oo moviestar, you think you are a moovieee...." ;)


Thats what im talking about ;P !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0