filmkväll

Hej hopp!

vänta, vänta....haha...måste bara, okej här kommer det; (tar i från tårna) "-Ja haar inge internet"!!! HAHAHAHA! Jaa herregud, dear mighty lord!

Vadå? Jag? Uttråkad? Nääeeeeej! ALDRIG...haha...
Ingen lajna här, :P min sambo...hon e på fest, jag orkar inte..har jobbhelg och trött efter igår kväll när vi dela på en bag in box..haha! Kunde inte hålla oss längre..haha...meen fortf. inget onyttigt eller godis..bara vin :P nått nöje måste man väl ha.. ;)

hitta lite bilder från nyår jag lägger in....

vet inte mer vad jag ska skriva....he he.....kul va? intressepinne NOLL.... ;)

bye!


Limmotur ;)


Jag å katta vid tolvslaget =)



jag å min bästa katta igen =) Kallt ute :P


Kommentarer
Postat av: Lina

jag älskar dig gumman du e bäst

2009-01-17 @ 21:29:52
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0