ett tag sen nu

Halloj!

Nu va det ett tag sen man skrev nåt här, orkar inte....=(
Evigt jobb..vill ha semester..

Jag å Lina har nyss kollat på The grudge 3...JAAAA den finns :P släpps i usa den 24 mars stod det...
Den va bra, men många irritationsmoment hahahahaha...vi kan inte kolla på film íhop med andra tror jag, vi sitter bara och stör oss på det ena och det andra hela tiden, haha...."NEEEEJ sluuta, men guud men guud, gå inte dit då..asså så gör man ju inte...låter det nånstans så går man ju inte dit!!!!!!!!!!" HAHAHA....så låter vi...sen kommer vi på att ..ja det skulle ju faktiskt inte bli en film om dom Inte gick in dit..haha ;)

Jaa jaa..vad hänt annars? Inte mkt..haft en lugn helg..sköönt...känner mig så vuxen på nåt sätt..och det känns bra..ingen panik för att vara själv och ingen panik på att festa...tar mest dan som den kommer :) jätte skönt..

Har inte hört från Mr. hmm vad kalla han...? ja...han iaf..på 1 vecka och 2 dagar.

Kommit till ytan igen, skönt.


På fredag slutar jag kl 15, då blir det kryssning med jobbet, sen hem och ledig sön mån, sen i väg på hafa "utbildning" ;) hehe....vi ska ner till skene först sen till halmstad, skit kul ska det bli! =)


Haft en rätt skönt jobbhelg....mkt folk, alltid skönt så man har saker att göra, fast det har man alltid ändå :P


Men usch inge mer jobb nu..börjar 7 imorrn...blääää...men slutar tidigt iaf, då bär det i väg till gymmet =) japp, ska börja gymma nu :D skönt..känner mig peppad! har hållt upp från onyttigheter 4 veckor ca. Jag å Laajna :) vi e duktiga.


Nu ska jag sova...skönt...i min stooora sköna säng. Har gjort om hallen också, den blev jätte bra tycker jag, ny garderob också som jag och johan byggde ihop=) blev jätte bra. Tack igen för hjälpen Johan =)=)


Nu blire det mkt text här.

Natti natt


Älskar Lina tihi...min bästaste Laaajnaa.... =) Älskar alla mina underbara vänner =) You know who you are ;)

Stopp å belägg!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0