välkommen

ja men tack!

första inlägget här då, får väl se om det blir välanvänt! =)
vart börjar man?

ja just nu pratar jag i tel med madde, bardomsvännen... kännt varann i 14 år nu! ooojj...haha! vad gamla vi är... .... :s
kan sitta och babbla i timmar om allt och inget, som nu..hon sitter och nynnar på en låt och sitter här och skriver, man kan ju undra varför vi inte ses i stället..haha!

nu spelar hon en ballad...en ängel flög förbi mot himmelen så fri....ja ni vet...

lina, min älskling, en underbar vän som jag nyss har lärt känna genom jobbet...älskar dig, vet inte vad jag hade gjort utan dig..! finns här för mig i vått och torrt!

återkommer! ska lägga mig i soffan nu...

dear lord, have mercy ;)   som än säjjer...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina

jaaaaa ällllssssskar dig oxå gumman e så glad att du finns du gör mig så glad hela tiden förstår mig så bra.. vi e så himla lika du o jag.. kommer alltid att finnas här för dig o vi ska alltid vara vänner.



Pussssss

2008-11-12 @ 21:50:31
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: mcfadden

dånt fårgät abaot mi! miss you! puss

2008-11-14 @ 22:23:38
URL: http://mcfadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0