hotell

hej hopp!

jaha nu sitter man här på hotellummet i örebro =) inte fel... komma bort lite.
är här och jobbar, bauhaus örebro öppnade i går så jag är här och hjälper till. styr upp allt i badrumsvärlden ;)
nej då....men det är roligt iaf, man ser hur mkt man har lärt sig sen man började för 7 månader sen. jaaa det är sant 7månader :) fort har det gått..trivs bra fortf, jag har int evart så mkt längre än just 8 månader på ett jobb, så lär ju bli premiär på bauhaus..av alla ställen :P men det måste vara allt ansvar och utveklingsmöjligheter som gör det+ alla underbara arbetskamrater man har på bauhaus västerås..

man märker hur hemmakär man är :P fast bauhauset här e så fruktansvärt fint så känner man sig ändå så hemma på lilla sktitga bauhaus i v-ås :P haha...dear lord!

får en matkupong varje dag också, inte fel det heller :P gott gott...så gick och åt och tog mig en cider nere i baren förut..nu ligge rjag bara å kollar tv..jobbat så mkt och så mkt kvar..stannar till torsdag.

glömde mobilladdaren hemma också! så lär ju köpa en väckarklocka när batterit har dött...trött jag blir! skit!

saknar lina massor :( en hel vecka utan henne...good lord..whyyyy??? haha :P *internt*

och lina kommer inte orka läsa den här texten heller för hon hatar när det är mkt text..haha..läser säkert bara slutet, lika bra det gumman, stog inget du redan visste iaf :P

Puss och godnatt...natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jooo gumman jag läste hela ja saaaknar ju dig så mkt så jag måste...



Hahah jaa jag vet man blir hemma kär men en sak kan jag säga att de e inte detsamma utan dig :( snyft o ja good loooord whyyyyyy o why.. miss you soo much babe.. do do do saknar saknar



Älskar dig gumman!!!!!!! Vi hörs sen på msn. PUsssss

2008-11-30 @ 09:04:49
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Angie

söt du är ;) älska dig med gumms!

2008-11-30 @ 10:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0