evigt tänkande

varför kan man inte sluta tänka? bara stänga av, så där som killar kan...
nej vadå? jag e inte ledsen....mm yeah right!

fattar inte..kollar på kort...lyssnar på låtar...räcker att jag ser en bil som likar den så rycker jag till...why ooh why?
kan inte ta bort hans msn heller...kollar hela tiden...
kan någon förklara för mig varför det gör så ont att förlora någon man älskar? man blir halv och hjärtat går i tusen bitar...
magtumult...

usch...............



thats it for tonight...


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja vet gumman.. hur kan en person beröra en så pass mkt.. de e tur att vi har varandra gumman.



Puss love ya bigtime

2008-11-12 @ 21:51:37
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Amela

Hej gumman vet du att om du gråter för en kille då är inte han värd dina tårar jag lovar dig när du minst anar det så kommer drömprinsen att komma in i ditt liv jag lovar dig jag har gått igenom sånt själv...behöver du prata så är det bara att höra av sig kraaaam

2008-11-14 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0