???

Hej hej!

kommit dit då jag inte förstår någonting, hur kan du, efter allt vi gick igenom tillsammans, allt vi sagt bara säga en vecka efter att du skicka ett sms, säga att du inte bryr dig. jag är inte dum....jag känner dig, det vet du om. du vet om att det där skulle kännas på mig, eller kan det vara så att du fortafarande inte förstår vad du var för mig? fast du sa att du såg på kortet...

känner mig så sum som tänker hela tiden..men kan som sagt inte bara släppa så där...enligt dig själv så kan inte du heller det, förut iaf.. men kanske e det så att du gått vidare, men om du har det..varför hör du av dig då? till mig och till henne..du har aldrig brytt dig förut om varken henne eller om eran relation till varann så varför nu?

vet att du säkert aldrig läser det här, men man vet ju inte....undrar bara om du fortfarande tänker ,antog det eftersom du skicka sms, trodde du skulle göra nåt när jag svarade men inget hände. färstår då inte varför du skicka till mig från början, om du inte tänkte göra nåt när jag svara...

åååh gud, blir galen snart...dear lord...


tänker tänker tänker..


och snart e det jul också...skit...



Var äntligen och hälsade på min syster i helgen, det var roligt.Hon bor i Norge. Vi kom fram till att det var två år sen vi sågs sist..usch! aldelles för länge...! fick träffa min söta systerson en snabbis också..lilla sander..så söt!

jag åkte bil...tog 5 timmar dit och hem, ställde tripmätarn..när jag var hemma igen igår stog den på 85 mil. så så långt var det fram och tillbaka. men det var det värt..

dom har allt man någonsin kan önska sig, så mysigt, som ska gifta sig i juni också...så då ska man på bröllop. =)

dom har villa, volvo, jättefin båt (en sån vi kolla på) ingen hund dock ;) men fiskar...he he...bubbelbad också.. och en jätte söt liten son...

våran dröm siij... usch...och du säger att du inte bryr dig..aj!

sov sött alla.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0