AJ!

idag, nästan exakt en månad efter någon kontakt alls, får jag ett medelande...vilken magsnurr...
aj, finns inget annat att säga än AJ! ont, igen..man jobbar, umgås med folk..tycker man kommer någonstanns, sen tar man 3 kliv tillbaka och ett fram men idag..flög allt tillbaka..allt...vet bara inte vad det är du vill med mig? fram och tillbaka fram och tillbaka.. det gör ont....väldigt ont...en smärta jag alsdrig kännt förr.

vet inte om du någonsin kommer läsa det här, men om så vet du anledningen till varför jag inte svara, kunde ju hoppas på att du förstod det ändå men man vet ju inte...

och efter allt som hänt all tid som gått så...kanske något mer än ett sms? till och med svårt att skriva det där, fast jag inte ens vet om han någonsin läser...

lite ur låten just like a tattoo...

No matter what you say about love
I keep coming back for more
Keep my hand in the fire
Sooner or later I get what I'm asking for

No matter what you say about life
I learn every time I bleed
The truth is a stranger


You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo

Sick of playing all of these games
It's not about taking sides
When I looked in the mirror didn't deliver
It hurt enough to think that I could stop
Admit that I'm wrong and then change my mind

Still a part of me in you
I will never regret you
Still the memory of you
Marks everything I do, oh

Just like a tattoo
I'll always have you

älskar musik och dess budskap, många låtar säger så otroligt mycket..kommer nog bli många låttexter här..

tack för ikväll!

do do do
ps ps...lina du är min bästa underbara vän, vän...haha ;) ds ds


sov sött...

Kommentarer
Postat av: Lina

Angie: du e min med med bästa bästa vän vän ;) loooove yaaaaaaa sov gottis

2008-11-13 @ 23:25:53
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0