trött, sliten..you name it..

ja...enda jag kan säga, sååå trött...=( evigt jobbande..

mysigt med hotell, men längtar hem nu.... förstår hur dom har det som jobbar borta..usch..och tänk att ha någon man älskar hemma också, måste va hemskt. vet bara hur det var att vara den som var hemma, jobbigt nog...

jag har ju lina hemma =) jobbigt det..men hon var här och hälsa på igår..tihi..vi kunde inte hålla oss ifrån varann, vi badade bubbel..myysigt..

dear lord, längesen jag var så här trött, många dagar många timmar... jobbar 7 dagar till innan jag e ledig, har allstå jobbat 14 dagar när jag blir ledig nästa onsdag...

=(



den här ska jag ha på mig på julfesten på lördag..




Kommentarer
Postat av: gisfis

hej pull, vars köpte du klänningen?

puss hej

2008-12-12 @ 01:50:19
Postat av: angie

på vila i örebro =)

2008-12-12 @ 11:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0