nytt år, nya mål

Heeej!

Nu va det ett tag sen, vem har tid...? Haha..jaja..nu tar jag mig lite tid...
Sitter just nu med täcket runt mig, ska snart gå å hämta bilen hos Lina...blää..långt jue..hehe...eller så e jag rätt slöö..:S

Vad har hänt det senaste då?....ja... i torsdags var jag på den roligaste kvällen på evigheter. Va i sthlm på munchen bryggeriet på monday bar, såååå kul!!!! Trance är så bra! Tack lina, du fick in mig i världen av glada underbara männsikor ;D Vi dansade i typ 6 timmar, från 22.00 (öppnade då) till 4.00 (stängde) :P förutom när vi köpte öl och gick på toa...haha dear lord! vill tillbaka! Såå nu blir det trance kryssning i mars! wiiie! Längtar!

Stockholm verkar va e rätt okej ställe ;)

Nya mål ja, ska ta tag i mitt resande! Blir långresa i höst..återkommer om var och när :)  sen lär det blki en till långresa nästa vår...då hinner man se en del :)

Gud, vet inte ens vad jag ska skriva...förvirrad och bakis...bläää...;)


Ni får en bild från i torsdags


Puuusss




Alla ser ut så där...så hoppa inte ur stolen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0